Eenduidige communicatie in
de praktijk

MICOLL

Micoll is een jonge organisatie die projecten uitvoert in de bouw, infra en industrie, op het werkterrein van HSE. Op de werkvloer én bouwplaats. We begonnen ‘from scratch’ met de naam, huisstijl en het communicatiethema ‘veiligheid in uitvoering’.

Strategie – Concept – Identity – Website – Beeldbank – Social – NB presentatie

CAPABEL ONDERWIJS

Kort & krachtig: het nieuwe communicatiethema dat SHBNG heeft ontwikkeld voor Capabel Onderwijs. Korte opleidingen, maar in alle opzichten krachtig. Daar staan ze voor.

Business- en communicatiestrategie – Concept – Identity – Website – Brochurelijn – Interne communicatie – Social – Pre rolls – PPT – Fotografie

PALTROCK HSE

Een heldere aanpak voor een specialist in Health Safety & Environment die gelooft in de totale toewijding van hun mensen aan het HSE vak. 100PROCENT, zeg maar.

Business- en communicatiestrategie – Communicatieconcept – Identity – Website – Fotografie – Beeldbank – Social

AEROBE

Op een vernieuwende manier leren, samenwerken en communiceren. Dat is en blijft een uitdaging. Aerobe is modulair open leerplatform dat komt met coaching van leerling tot directie. Dat bedoelen we met ‘samen naar onderwijs van nu’.

Business- en communicatiestrategie – Communicatieconcept – Identity – Website – Brochures en white papers – Social – Beeldbank – UI design

MAX ERNST GGZ

Als je dingen met focus doet, krijg je meer resultaat. Dat is het kerninzicht dat SHBNG formuleerde voor Max Ernst GGZ. Een sterke kwaliteit die is omgezet naar eenduidige communicatie die past bij de doorgroei-ambitie van Max Ernst GGZ.

Strategie – Communicatieconcept – Identity – Website – Brochures en white papers – Beeldbank

MARIEKE WERKT

MariekeWerkt traint teams in de zorg om beter om te kunnen gaan met gezondheid en verzuim. En dat binnen een halve dag. SHBNG ontwikkelde voor MariekeWerkt het communicatiethema ‘Veerkracht voor teams’.

Strategie – Communicatieconcept – Identity – Website – Brochures – POS – Beeldbank

Klanten