Het ontwikkelen van een communicatieconcept doen we niet alleen maar samen. We werken hands on, houden van korte lijnen, snel schakelen. Met deze nuchtere aanpak gaan we in vier tot zes weken van intake tot communicatieconcept.
Stap 1 – Inventarisatie: een intake gesprek, plus onderzoek & interviews met management en medewerkers. Zo krijgen we inzicht in de identiteit en mogelijke kansen en uitdagingen.
Stap 2 – Strategie: We leveren een merkdocument met daarin ook de (her)positionering en de daaruit volgende creatieve briefing.
Stap 3 – Creatie: We ontwikkelen drie conceptrichtingen, inclusief rationales en een aantal voorbeelden van hoe het concept werkt in verschillende mediatypes (homepage, LinkedIn posts etc.).
Het gekozen concept is een paraplu-gedachte die richting geeft aan alles wat je onderneemt en zorgt voor altijd eenduidige communicatie, die door iedereen omarmd en uitgedragen kan worden. Samen bepalen we welke media ingezet gaat worden om je doelgroep optimaal te bereiken.
Nieuwe naam, identity, website, social, business presentaties en nog veel meer. 'Living buildings' is het nieuwe thema van Mymesh.
Van business strategie naar een onderscheidend creatief idee dat de basis is voor alle communicatie van het nieuwe Capabel Onderwijs.
Vanuit het DNA van de oprichters hebben we betekenisvolle communicatie ontwikkeld waar volop verder op wordt gebouwd.
Brand- en business-strategie, postionering, onderzoeken, interviews… en meer.
Conceptontwikkeling, rationales, art direction, copywriting… en meer.
Graphic design, logo, huisstijl, bewaking van de visuele indentiteit… en meer.
Fotografie, beeldbank, film, drukwerk, business powerpoint, content… en meer.
Web design, web development, copywriting… en meer.
Brainstormen plus, meedenken, co-creatie… en meer.
Ook SHBNG gebruikt cookies om je ervaring op de website zo prettig mogelijk te maken.