Mymesh is een volledig draadloos multidisciplinair besturingssysteem voor licht en klimaat. Duurzaam en comfortabel, gezond en veilig. Zo voelt een gebouw wanneer het licht aan moet of dat er frisse lucht nodig is. Samengevat in het nieuwe thema ‘Living buildings’. Een thema dat breed ingezet kan worden.
Business- en communicatiestrategie – Concept – Identity – Website – Social – Advertenties – Business presentaties
Micoll is een jonge organisatie met ervaren specialisten in het uitvoeren van risicoanalyses en evaluaties (RI&E) op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu. Dit doen we op het werkgebied van processen, projecten en objecten. We begonnen ‘from scratch’ met de naam, huisstijl en het communicatiethema ‘veiligheid in uitvoering’.
Strategie – Concept – Identity – Website – Beeldbank – Social – Business presentatie
Kort & krachtig: een communicatiethema met spierballen dat SHBNG heeft ontwikkeld voor Capabel Onderwijs. Korte opleidingen, maar in alle opzichten krachtig. Daar staan ze voor.
Business- en communicatiestrategie – Concept – Identity – Website – Brochurelijn – Interne communicatie – Social – Pre rolls – PPT – Fotografie
Een heldere aanpak voor een specialist in Health Safety & Environment die gelooft in de totale toewijding van hun mensen aan het HSE vak. 100PROCENT, zeg maar.
Business- en communicatiestrategie – Communicatieconcept – Identity – Website – Fotografie – Beeldbank – Social
Op een vernieuwende manier leren, samenwerken en communiceren. Dat is en blijft een uitdaging. Aerobe is modulair open leerplatform dat komt met coaching van leerling tot directie. Dat bedoelen we met ‘samen naar onderwijs van nu’.
Business- en communicatiestrategie – Communicatieconcept – Identity – Website – Brochures en white papers – Social – Beeldbank – UI design Aerobe app
Als je dingen met focus doet, krijg je meer resultaat. Dat is het kerninzicht dat SHBNG formuleerde voor Max Ernst GGZ. Een sterke kwaliteit die is omgezet naar eenduidige communicatie die past bij de doorgroei-ambitie van Max Ernst GGZ.
Strategie – Communicatieconcept – Identity – Website – Brochures en white papers – Beeldbank
Een organisatie met ruim 20 specialismen op het gebied van gezond- en fitheid en toch één duidelijk verhaal naar zowel binnen als buiten. Het kan. Voor topsporters en ‘gewone’ mensen. Het is ‘All about synergy. Body, mind & energy’.
Communicatieconcept – Identity – Website – Brochures – POS – Beeldbank – Inhouse branding
Ook SHBNG gebruikt cookies om je ervaring op de website zo prettig mogelijk te maken.