SHBNG nodigt je uit

Veel bedrijven gebruiken dit momentum voor ‘achterstallig onderhoud’. De boel schilderen, verbouwen, opschonen… Het is nu óók een uitgelezen moment om goed na te denken over communicatie die je als ondernemer nodig hebt wanneer het straks weer beter gaat. Dan kan een frisse wind helpen.

Groeistormen

Heb je een groeiende onderneming met communicatieve uitdagingen voor nu of de toekomst? ‘Groeistormen’ is dan een goed idee. We nodigen je uit om 3 key issues kort op papier te zetten, zodat we ons snel en gericht kunnen voorbereiden op een gezamenlijke brainstorm. Denk aan vragen als: ‘Helpen onze merkwaarden ons voldoende verder in deze tijden?’, ’Haal ik wel genoeg uit mijn verhaal?’ of: ‘Gebruik ik mijn communicatie optimaal?’.

 
Een brainstorm die inzicht geeft

Een brainstorm wordt pas een Groeistorm als we samen actief een sessie hebben. Als frisse buitenstaander heb je aan ons een sparringpartner die snel tot de kern komt. We helpen je om niet ‘te dicht op het canvas’ te zitten.

Wat levert het op? 

Na de brainstorm leveren we een document met de eerste gedachten, denkrichtingen, plannen en/of ideeën waar je mee verder kunt. 

Prijs: €750 ex BTW – ga je met ons verder dan wordt dit bedrag in mindering gebracht op de eerste offerte.

Meer weten?

Vul onderstaand formulier in en we nemen snel contact op. En gewoon mailen of bellen kan natuurlijk altijd.

Meer over scale-up communicatie

Bekijk hier wat scale-up communicatie van SHBNG voor je groeiende onderneming kan betekenen.

Strategie

Merkstrategie

Positionering

Brainstorms

Onderzoek

Interviews

Creatie

Conceptontwikkeling

Brand identity

Naamontwikkeling

Sales presentaties

Brochures

Jaarverslagen 

Campagnes

Social content

Productie

Drukwerk

Fotografie

Film

Content

Beeldbank

We zijn weer in staat om ons eigen verhaal te vertellen
Joost Kooren, CEO Paltrock HSE
De door SHBNG ontwikkelde denkrichting helpt ons nog elke dag
Frits Pfeiffer, CEO Aerobe
Intern en extern communiceren we hetzelfde gevoel
Jolanda van Berkum, communicatie Fysiomed
Previous
Next