In een paar stappen naar optimale communicatie

We werken hands on, houden van korte lijnen, snel schakelen en co-creatie. We gaan samen aan de slag! Met nuchtere aanpak gaan we in ca. vier weken van intake tot parapluconcept.

Stap 1 – Inventarisatie: een intake gesprek, plus onderzoek & interviews met management en medewerkers. Zo krijgen we inzicht in de identiteit en mogelijke kansen en uitdagingen. 

Stap 2 – Strategie: We leveren een merkdocument met daarin ook de (her)positionering en de daaruit volgende creatieve briefing. 

Stap 3 – Creatie: We ontwikkelen drie richtingen, inclusief rationales en een aantal voorbeelden van mogelijke uitwerkingen in middelen.

Stap 4 – Eenduidige communicatie: De ontwikkelde paraplu-gedachte geeft richting aan alles wat je onderneemt en zorgt voor altijd eenduidige communicatie, die door iedereen omarmd en uitgedragen kan worden.

B&V - BOA 3271807
Capabel Onderwijs

Van business strategie naar een onderscheidend creatief idee die de basis is voor alle communicatie van het nieuwe Capabel Onderwijs.

SHBNG Micoll case 1200x628
Micoll

Het neerzetten van een geheel nieuwe onderneming: naamgeving, identity, website, NB presentaties en meer.

Paltrock_MG_7491-Edit
Paltrock HSE

Vanuit het DNA van de oprichters betekenisvolle communicatie ontwikkelen waar verder op gebouwd kan worden.

Strategie

Merkstrategie

Positionering

Brainstorms

Onderzoek

Interviews

Creatie

Conceptontwikkeling

Brand identity

Naamontwikkeling

Sales presentaties

Brochures

Jaarverslagen 

Campagnes

Social content

Productie

Drukwerk

Fotografie

Film

Content

Beeldbank

We zijn weer in staat om ons eigen verhaal te vertellen
Joost Kooren, CEO Paltrock HSE
De door SHBNG ontwikkelde denkrichting helpt ons nog elke dag
Frits Pfeiffer, CEO Aerobe
Intern en extern communiceren we hetzelfde gevoel
Jolanda van Berkum, communicatie Fysiomed
Previous
Next